KONKURSY, PROGRAMY MOTYWACYJNE, LOTERIE, PROMOCJA, PR, BADANIA RYNKU SZKOLENIA PRAKTYCZNE I TEORETYCZNE  

Prowadzimy szkolenia otwarte według opublikowanego kalendarza szkoleń.

Prowadzimy szkolenia wewnętrzne i indywidualne we wskazanych przez naszych Klientów miejscach. Zapraszamy do ustalania odpowiednich dla Państwa potrzeb terminów szkoleń.


Organizujemy szkolenia marketingowe,  prawne i podatkowe z zakresu badań rynkowych, skutecznej organizacji konkursów, programów lojalnościowych, loterii promocyjnych. Wskazujemy najlepsze mechanizmy tych akcji.

Prowadzimy również szkolenia z zakresu kreowania wizerunku i media relations, wystąpień publicznych oraz organizacji eventów.

          Zgodnie z Artykułem 24 ustawy z dnia 15 grudnia 2016 r.                   o zmianie ustawy o grach hazardowych oraz niektórych ustaw, organizujemy obowiązkowe szkolenia dla osób nadzorujących gry hazardowe takie jak: loterie promocyjne, loterie audioteksowe, loterie fantowe.

Nasze szkolenia

skierowane są do:

dyrektorów sprzedaży, dyrektorów promocji marketingu, specjalistów działów prawnych, menadżerów PR, menadżerów trade marketingu, brand menadżerów, księgowych, właścicieli agencji reklamowych, specjalistów ds. organizacji eventów, dyrektorów ośrodków gier, osób nadzorujących gry hazardowe, specjalistów ds. promocji, specjalistów ds. marketingu.

Odbywają się w dwudniowym cyklu

Pierwszego dnia przedstawimy Państwu: informacje prawne i podatkowe, ryzyka związane z prowadzeniem akcji, ciekawe mechanizmy akcji skierowanych zarówno do klienta biznesowego jak i klienta ostatecznego.

Drugi dzień szkolenia zorganizowany jest w formie praktycznych warsztatów, podczas których Uczestnicy przygotują bezpieczne dokumenty wybranych przez siebie akcji marketingowych z uwzględnieniem przepisów prawnych i podatkowych.