Loteria, konkurs czy program lojalnościowy? Organizacja, nadzór, podatki.
Termin szkolenia: 29- 30 sierpnia - szkolenie online
w godzinach od 9.00 do 16.00
PROGRAM SZKOLENIA:
DZIEŃ 1
1. Planowanie i przeprowadzanie akcji promocyjnych, konkursów, loterii
- najczęściej realizowane skuteczne loterie, konkursy i programy lojalnościowe
- preferencje i oczekiwania klientów
- budowanie lojalności klientów
- planowanie i wdrożenie akcji promocyjnych: budżet, czas, uzyskanie
stosownych zezwoleń, odbiorcy.
2. Wybór optymalnych form prowadzenia akcji promocyjnych w celu osiągnięcia możliwe najwyższej efektywności działań, badanie efektywności akcji promocyjnych.
- wybór rodzaju akcji do konkretnej grupy docelowej
- wybór i dopasowanie mechaniki
- wybór nagród
- nowoczesne technologie IT wspierające organizację akcji promocyjnych
- badanie efektywności prowadzonych akcji
3. Aspekty prawne oraz podatkowe związane z akcjami promocyjnymi
- loterie promocyjne - definicja, prawo, zasady organizacji, podatki od nagród
- loterie audioteksowe - definicja, prawo, zasady organizacji, podatki od nagród
- konkurs promocyjny - definicja, prawo, zasady organizacji, podatki od nagród
- program lojalnościowy - definicja, prawo, zasady organizacji, podatki od nagród
ĆWICZENIA
PRAKTYCZNE:
Projektujemy dokumenty: regulaminy, protokoły, pokwitowania wydania
nagród z własciwymi informacjami dotyczacymi podatków od wydanych
nagród
DZIEŃ 2
1. Konstruowanie mechanizmów i dokumentów dotyczących akcji promocyjnych, konkursów, loterii, programów lojalnościowych
- loterie
przygotowanie Wniosku, Regulaminu Loterii, Regulaminu Pracy Komisji, prawidłowego wzoru gwarancji bankowej, pełnomocnictw, pokwitowań wydania nagród laureatom
- konkursy
przygotowanie bezpiecznego Regulaminu Konkursu, prawidłowych Protokołów z rozstrzygnięcia, pokwitowań wydania nagród zwycięzcom konkursu
- programy lojalnościowe
przygotowanie bezpiecznego Regulaminu Programu, wydanie nagród zwycięzcom programu
2. Rozliczanie oraz zamykanie promocji, konkursów, loterii
- przygotowanie sprawozdań i rozliczeń akcji promocyjnych w świetle
obowiązujących przepisów prawnych
- odpowiedzialność organizatora akcji
3. Ryzyka związane z prowadzeniem akcji promocyjnych
- organy kontrolujące
- ryzyka związane z prowadzeniem akcji promocyjnych
- odpowiedzialność karna za stwierdzone nieprawidłowości w organizacji w przeprowadzeniu akcji promocyjnych
ĆWICZENIA PRAKTYCZNE: Projektujemy dokumenty: wnioski do własciwych urzędów, ewidencje, protokoły rozliczajace i zamykajace akcje.
Do kogo kierowane jest szkolenie:
- Dyrektorów i Pracowników Promocji i Marketingu
- Brand Menagerów
- Księgowych
- Dyrektorów i Pracowników Trade Marketingu
- Dyrektorów i Pracowników Działów Sprzedaży
- Specjalistów ds. Promocji i Marketinu
- Włascicieli Agencji Eventowych
Korzyści z udziału w szkoleniu:
- zdobycie wiedzy dotyczącej aktualnych przepisów prawnych i podatkowych regulujących organizację konkursów, loterii i programów lojalnościowych
- nabycie praktycznych umiejętności wyboru i oceny najlepszego narzędzia wspierającego sprzedaż
- umiejętność zaplanowania, wdrożenia i rozliczenia konkursów, loterii i programów lojalnościowych
Cena szkolenia: 1 500 zł netto +23 % VAT
Cena zawiera: materiały szkoleniowe, Certyfikat ukończenia szkolenia.
Cena nie zawiera:
- Zaświadczenia uprawniającego do nadzoru nad loteriami ( dodatkowy koszt 900 zł netto +23 % VAT
Trener: dr Beata Wentura-Dudek
Wydajemy Certyfikaty ukończenia szkolenia oraz Zaświadczenia o ukończonym szkoleniu z zakresu gier hazardowych, upoważniające do nadzoru nad loteriami promocyjnymi.