Organizacja gier hazardowych, loterii promocyjnych, nadzór, podatki
Termin szkolenia: 17-18 grudnia - szkolenie online
Prowadzimy szkolenia wewnętrzne i indywidualne we wskazanych miejscach przez naszych Klientów. Zapraszamy do ustalania odpowiednich dla Państwa potrzeb terminów szkoleń.
Szkolenie przygotowane na podstawie Ustawy z dnia 15 grudnia 2016 r. o zmianie ustawy o grach hazardowych oraz niektórych innych ustaw.
Wydajemy Certyfikaty ukończenia szkolenia oraz Zaświadczenia o ukończonym szkoleniu z zakresu gier hazardowych, upoważniające do nadzoru nad loteriami promocyjnymi.
Program szkolenia:
DZIEŃ 1
1. Loteria promocyjna - gra hazardowa
- definicja loterii, zasady organizacji
- rodzaje najczęściej przeprowadzanych loterii
- najbardziej efektywne mechanizmy
- zalety loterii promocyjnej jako skutecznego narzędzia marketingowego
- kto może organizować loterie
2. Jak zaplanować i wdrożyć skuteczną loterię
- określenie celu planowanej akcji
- dopasowanie budżetu
- grupy docelowej
- określenie czasu
- wybór i dopasowanie najbardziej skutecznej mechaniki
- wybór najlepszych nagród
3. Jak uzyskać zezwolenie na przeprowadzenie loterii
- organy wydające zezwolenia
- wykaz dokumentów niezbędnych do uzyskania zezwolenia
- prawidłowe wzory dokumentów
- wymagane zaświadczenia i zabezpieczenia loterii
- zapewnienie osoby nadzorującej loterię
4. Kwestie podatkowe
- podatki od nagród w loteriach
- warunki zwolnienia z opodatkowania
- możliwość odliczenia VAT
- obowiązek naliczenia VAT
- podatki od nagród w konkursach dla pracowników
- dokumentacja związana z przekazaniem nagród w zakresie podatków
DZIEŃ 2
1. Prawidłowy przebieg i rozliczenie loterii
- dowody udziału w grze
- urządzenia losujące i wymogi prawne
- losowania manualne
- zabezpieczenie udziałów w grze
- obowiązek sprawozdawczy dotyczący podsumowania i rozliczenia gier
2. Kary i restrykcje związane z prowadzeniem gier hazardowych i innych akcji promocyjnych
- Kodeks Karny
- Kodeks Skarbowy
- Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
- RODO
- Jak przygotować się do kontroli ?
3. Konkurs, loteria czy program lojalnościowy porównanie narzędzi marketingowych
- przykłady mechanizmów
- przykłady regulaminów
- omówienie różnic
- zasady dopasowania akcji do potrzeb firmy
- badanie efektywności
ĆWICZENIA PRAKTYCZNE: Projektujemy wspólnie dokumenty niezbędne do uzyskania zezwolenia na przeprowadzenie loterii promocyjnej dla naszej firmy.
4. Ochrona danych osobowych uczestników akcji promocyjnych
- prawidłowa konstrukcja wymaganych zgód
-
rejestracja zbiorów
- zabezpieczenie danych osobowych w akcjach promocyjnych
ĆWICZENIA PRAKTYCZNE: Projektujemy wspólnie dokumenty niezbędne do wprowadzenia konkursu, programu lojalnościowego dla naszej firmy.
Szkolenie przeznaczone jest dla:
- osób, które chcą zdobyć uprawnienia (zaświadczenia) do nadzoru nad organizacją, przeprowadzeniem i rozliczaniem loterii
- dyrektorów marketingu
- menadżerów PR
- menadżerów trade marketingu
- brand menadżerów
- specjalistów ds. organizacji eventów
- właścicieli i pracowników agencji reklamowych
Cena szkolenia 1 500 zł netto +23 % VAT
Cena zawiera: materiały szkoleniowe, Certyfikat ukończenia szkolenia.
Cena nie zawiera:
- Zaświadczenia uprawniającego do nadzoru nad loteriami (dodatkowy koszt 900 zł netto +23 % VAT)
Trener: dr Beata Wentura-Dudek