Public Relations - droga do sukcesu. Kreowanie wizerunku i umiejętność efektywnej współpracy z mediami

27/09/2017

TERMIN SZKOLENIA: 8-9 października 2018 r.

 

DZIEŃ 1

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Kreowanie wizerunku - co to jest Public Relations?

  • Tworzymy definicje
  • Organizacja działań
  1. Media Relations
  • Zasady współpracy z mediami
  • Narzędzia
  • Rodzaje informacji bieżącej dla dziennikarzy
  • Konferencja prasowa

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE: tworzenie informacji prasowej, organiazacja konferencji prasowej

  1. Marketing, reklama a Public Relations
  2. Zarządzanie sytuacją kryzysową
  • Kiedy mamy sytuacje kryzysową
  • Działania
  • Żelazne zasady

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE: działanie w oparciu o przykładowa sytuację kryzysową

  1. Public Relations inside
  • Współpraca wewnątrz firmy
  • Techniki PR wewnętrznego

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE: podjęcie działań na dowolnym przykładzie wskazanym przez uczestników szkolenia

Do kogo kierowane jest szkolenie:

  • specjalistów prowadzących działania z zakresu budowania wizerunku firmy
  • specjalistów odpowiadających za komunikację
  • specjalistów ds. kontaktów z mediami
  • rzeczników prasowych

Korzyści z udziału w szkoleniu:

  • zdobycie wiedzy dotyczącej mechanizmów i narzędzi social media możliwych do wykorzystania w działaniach komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
  • nabycie praktycznych umiejętności pozwalających wdrożyć wybrane narzędzia social media w działaniach komunikacyjnych
  • opracowanie indywidualnego planu Public Relations, gotowego do wdrożenia w firmie.
  • Cena szkolenia 1 700 zł netto +23 % VAT
  • Cena zawiera: materiały szkoleniowe, Certyfikat ukończenia szkolenia, przerwy kawowe, lunch w każdym dniu szkolenia.

    Cena nie zawiera: noclegu, dodatkowych posiłków, wydatków własnych.

  • Trener: Barbara Sipa