Pełna Moc Loterii
TERMIN SZKOLENIA: 24-25 czerwca szkolenie w wersji online
Program szkolenia:
Loteria promocyjna, jak każda z technik promocji sprzedaży, służy utrzymaniu lub
zwiększeniu decyzji zakupowych shopperów. Prawidłowo zastosowana pozwala
zrealizować ten cel z nawiązką. Czy jednak jej wpływ ogranicza się tylko do koszyka
zakupowego? A może siła jej oddziaływania ma szansę być dłuższa w czasie i
wzmocnić markę?
Poznaj loterię jako narzędzie marketingowe. Dowiedz się jak dzięki niej wpływać na
swoją markę i połączyć z nią marzenia Twoich klientów. Wykorzystaj pełny potencjał,
jaki daje organizacja loterii promocyjnej. Szkolenie skierowana jest do marketerów
oraz pracowników agencji reklamowych, którzy chcą w pełni wykorzystać potencjał
loterii.
Podczas szkolenia omówimy zasady i dobre praktyki, jakie należy zastosować, aby
organizacja loterii była w pełni efektywna – zarówno dla sprzedaży, jak i marki.
Przeanalizujemy również ciekawe przykłady. W tym celu poruszymy następujące
zagadnienia:
- jak loteria może wpływać na markę
- tworzenie konceptu i tematu loterii
- dobór nagród i zasad
- planowanie komunikacji
- utrzymywanie zainteresowania
- kreowanie doświadczeń uczestników
- planowanie (nie tylko formalności).
Efektem szkolenia jest poznanie i zrozumienie pełnego potencjału loterii promocyjnej
jako narzędzia, dzięki któremu można zarówno generować sprzedaż, umacniać
swoją markę oraz budować przewagę konkurencyjną.
2. Techniki Promocji Sprzedaży
Każdy marketer czy manager prędzej czy później stanie przed koniecznością walki o
wyższy poziom sprzedaży swoich produktów lub usług. To wyzwanie jest szczególnie
trudne w czasach ogromnej konkurencji. W takiej sytuacji z pomocą przychodzi
racjonalne i efektywne stosowanie odpowiednich technik promocji sprzedaży. A to
wszystko z korzyścią także dla wartości marki.
Szkolenie skierowane są przede wszystkim do pracowników i managerów
marketingu i reklamy. Przedstawione i omówione będą założenia shopper
marketingu. Uczestnicy poznają czym jest promocja sprzedaży, jakie są jej techniki,
w jakich sytuacjach z nich korzystać, jakie przynoszą efekty, ale też jakie wiążą się z
nimi zagrożenia.
Efektem będzie umiejętność doboru odpowiednich do celu i sytuacji technik i
narzędzi promocyjnych, a także umiejętność ich planowania i organizowania.
Trener: Tomasz Bogdanowicz